Thursday, December 07, 2006

My ander blog...

Weird. Nee, kaselleer daai gedagte! Wonderbaarlik!

So twee weke gelede probeer ek my eerste blog delete. Hy wil nie. Ek probeer dit herhaaldelik. Hy wil nie. Ek probeer die volgende dag weer. Hy wil nie.

Gisteraand het ek 'n epiphamy. Ek wil my dankbaarheid op my blog neerpen, maar as ek dit op my gewone ene doen gaan mense dalk belangstelling verloor, en nooit weer terugkom nie. So, onthou ek van my dormante blog. Hy is dormant. Ek gebruik hom gladnie. Nou het ek nuwe lewe in hom geblaas, en kry hy 'n baie belangrike rol. Indien nie die belangrikste rol in my lewe nie.

Ek volg van nou af die Smarties filosofie in die lewe, nl. "What a lot I got!" En ek wil dankie sê vir alles wat ek het.

Ek sê dankie.

Gaan lees oor Adam se Wêreld...

2 Comments:

Blogger dorothy sê...

i'm so confused

07 December 2006 at 14:54:00 SAST  
Blogger Adam sê...

about what? tell me more...





(wv: hgaay) He-he...

07 December 2006 at 16:09:00 SAST  

Post a Comment

<< Home